12 maja 2016

Wstęp

Hej :)
Witam was na moim nowym blogu, którego tematyką, jak można się domyślić po samym tytule, jest Dramione. Jest to mój drugi blog i powiem szczerze, długo zastanawiałam się nad utworzeniem go. W końcu zdecydowałam się i tak oto powstał ten blog. 
Od razu tłumaczę kwestię tamtego...
Nie porzucam tamtego bloga. Tamta historia będzie kontynuowana. O to się nie martwcie.
A teraz troszkę spraw organizacyjnych... 
Wiem, że jesteście przyzwyczajeni, że na tamtym blogu rozdziały pojawiają się, co tydzień, ale tutaj postanowiłam, że rozdziały pojawiać się będą co 2 tygodnie. Dlaczego tak długo? Chciałabym, aby te rozdziały były naprawdę fajne. Mam zamysł historii i chciałabym to jakoś fajnie rozwinąć, więc jeżeli pisałabym co tydzień, na pewno nie byłyby takiej jakości, jak co 2 tygodnie. Mam nadzieję, że zrozumiecie tę sytuację :)
Pozdrawiam, zakręcona01 ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz