18 lipca 2016

Liebster Blog Award

Dziękuję za nominację E.M.S. [klik] :)

,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował".


PYTANIA I ODPOWIEDZI 

1.Co zobaczyłabyś w zwierciadle Ain Eingarp?
Szczerze mówiąc nie mam zielonego pojęcia... Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ale teraz kiedy odpowiadam na to pytanie, przychodzi mi jedna myśl do głowy: moi najbliżsi, czyli rodzina, przyjaciele. Znaczą oni dla mnie bardzo wiele i nie wyobrażam sobie bez nich życia.

2.Co byś zrobiła wiedząc, że jutro będzie koniec świata?
Hm... Zapewne chciałabym jak najlepiej spędzić te chwile :) Najlepiej w obecności moich przyjaciół i rodzinki.

3.Po czyjej stronie byś stanęła Lorda Voldemorta czy Harrego Pottera? Dlaczego?
Oczywiście, że Harry'ego! Nie wiedziałabym, czy wygra, ale zawsze jest jakaś nadzieja na lepsze jutro. 

4.Jakie jest twoje największe marzenie?
Pojechać do Hogwartu xD A z takich spraw bardziej przyziemnych to pojechać do Paryża lub Londynu ;)

5.Czy chciałabyś mieć tatuaż? Jaki?
Tak, chciałabym mieć jakiś mały tatuaż na przedramieniu i byłby to jakiś cytat, motto, ale jakie to musiałabym nad tym poważnie zastanowić ;)

6.Jakim magicznym stworzeniem chciałabyś byś?
Chyba feniksem :)

7.Jaka jest najbardziej szalona rzecz, jaką zrobiłaś?
Posłuchanie mojej przyjaciółki i wejście na karuzelę, gdzie straszliwie bałam się na nią wsiąść. Dlaczego? Ogólnie cała karuzela obracała się w kółko, tyle że zataczała je w powietrzu i gdy już dojechała do góry ja byłam głową do dołu. W pewnym momencie się tam zatrzymywała i przez kilka (kilkanaście) sekund zostawaliśmy tak. Już więcej na nią nie wsiadłam :P

8.Jakie gatunki, jeśli w ogóle, książek czytasz i dlaczego akurat te?
Najczęściej czytam fantasy, kryminały, sci-fic ;) Po prostu te książki mi się podobają. Fantasy i sci-fic, dlatego że lubię odkrywać "nowe książkowe światy" i czytać o ciekawych przygodach bohaterów.
Kryminałów przeczytałam w trochę mniejszej ilości, ale również lubię je czytać. Często już na początku myślę, kto jest winny, kto zginie itd. Czasami zagadki są ciekawe do tego stopnia, że ciężko mi się oderwać od książki. Lubię ciekawe sprawy i efektowne zwroty akcji w tego typu książkach.

9.Gdybyś miała do wyboru: umrzeć w tej chwili czy byś nieśmiertelna. Co byś wybrała?
Chyba wybrałabym umrzeć w tej chwili.

10. Co sądzisz o homoseksualizmie?
Trudne pytanie... Ogólnie nie mam nic do osób homoseksualnych. Jeżeli ktoś czuje coś do osoby tej samej płci, jest to tylko i wyłącznie jego sprawa. Nie interesuje mnie to. Zazwyczaj patrzę na człowieka przez pryzmat tego, jaki jest względem innych ludzi.

11.Jakie jest twoje życiowe motto?
Dreams come true

NOMINUJĘ
2. Taniec przeciwieństw
11. Barwy snów

PYTANIA DLA NOMINOWANYCH
1. Jaki jest/był twój ulubiony przedmiot w szkole i dlaczego?
2. Czy utożsamiasz siebie z bohaterem jakiegoś filmu lub książki? Jeśli tak, to z kim?
3. Jaki jest twój ulubiony kolor?
4. Masz do wybrania jedną z supermocy. Którą byś wybrała?
5. Jaka jest twoja ulubiona potrawa?
6. Masz jakieś hobby? Jeśli tak, to jakie?
7. Do jakich czasów byś się przeniosła, gdybyś miała wehikuł czasu?
8. Czy oglądałeś film, podczas którego się popłakałeś?
9. Jesteś pesymistą, optymistą czy realistą?
10. Gdybyś miała okazję spotkać sławną, wybraną przez ciebie osobę, kto by to był?
11. Jakiej muzyki najczęściej słuchasz?

3 komentarze:

  1. Aaaaa! Dziękuje, jestem w szoku ;o ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. O, dziękuję! Niestety, nie biorę udziału w LBA, niemniej dziękuję, że o mnie pomyślałaś - jeju, jak miło! ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za nominację <3 Co prawda nie bawię się w LBA, ale to naprawdę kochane z Twojej strony, że mnie nominowałaś po przeczytaniu samego prologu. :3

    OdpowiedzUsuń