2 sierpnia 2016

Liebster Blog Award #2

Dziękuję za nominację Clairy Blue [klik] ;*

PYTANIA I ODPOWIEDZI
1. Czym jest dla Ciebie pisanie opowiadań? Wiążesz z tym jakąś przyszłość?
Bardzo lubię pisać opowiadania :) Wcześniej nigdy nie myślałam, że będzie mi to sprawiało taką radochę, a teraz po prostu sobie nie wyobrażam mojego życia bez napisania chociaż paru zdań dziennie. To na jakiejś kartce, to w telefonie, na komputerze. W mojej głowie jest pełno pomysłów, a zbyt mało czasu, żeby je wszystkie zrealizować.
Czy wiążę przyszłość? Jak na razie to nie wiem. Piszę opowiadanie na razie na blogu i raczej tyle mi wystarcza. 

2. Na co zwracasz szczególną uwagę w swoich opowiadaniach, ale i też u innych?
Na ciekawą fabułę i błędy wszelkiego rodzaju. Staram się, żeby było ich jak najmniej, ale czasami nie jestem w stanie wychwycić wszystkich. Jeżeli zauważam jakiś błąd w innym opowiadaniu, zazwyczaj piszę o nim w komentarzu.

3. Trzy książki, które polecasz z całego serduszka do przeczytania to...
- Mały Książe - Antoine de Saint Exupery
- Endgame (oby dwie części, czekam na premierę trzeciej części)- James Frey
- Igrzyska Śmierci - Suzanne Collins

4. Oglądasz jakieś seriale? Jeśli tak, to który jest Twoim ulubionym i dlaczego?
Nie oglądam seriali. Wiem, że może to wydawać się niemożliwe, ale tak jest.

5. Ciężka praca, czy szczęście - co Twoim zdaniem może przynieść większy sukces?
Oby dwa te czynniki mogą wpłynąć na sukces. Są na równi ważne. Czasami wystarczy trochę szczęścia, aby osiągnąć cel, a czasami ciężką pracą do niego dochodzimy. 

6. Skąd czerpiesz inspirację/motywację? Muzyka, filmy, seriale?
Zazwyczaj, kiedy piszę, włączam sobie moją playlistę na Spotify i muzyka leci mi w tle. Wtedy jakoś najwygodniej idzie mi pisanie. Filmy oglądam dla rozrywki i nie wiem, czy zdarzyło mi się, żeby zainspirować się nim. A seriale, to już wiadomo z czwartego pytania :P Nieraz jest też tak, że jak po prostu próbuję zasnąć, to wtedy do głowy przychodzą mi najciekawsze pomysły. Wstaję i zapisuję mój pomysł gdziekolwiek, bo kiedy wstanę rano już nie będę o tym pamiętać :P

To już wszystkie pytania ;) 

PYTANIA:
1. Masz jakieś zwierzątko? Jeśli tak, to jakie?
2. Czy masz film/książkę, do którego/której wracasz, co jakiś czas?
3. Jaką bajkę z dzieciństwa najlepiej wspominasz?
4. Na jakim filmie ostatnio byłaś/byłeś w kinie?
5. Masz możliwość przenieść się do dowolnego świata książkowego. Do której książki byś się przeniosła/przeniósł?
6. Czy jest taka rzecz, której nie zrobiłaś/zrobiłeś przez całe życie, a chciałabyś/chciałbyś zrobić?
7. Opisz siebie w pięciu słowach.
8. Masz bilet na lot dokąd sobie zażyczysz. Dokąd byś pojechała/pojechał?
9. Jaka była najbardziej zaskakująca rzecz w twoim życiu?
10. Jeżeli miałabyś się zmienić w jakieś zwierzę, które byś wybrała/wybrał?
11. Ile średnio książek rocznie czytasz?

Nominuję:
1. Ulubienica śmierci
2. Opowiadania z Hogwartu 

Przepraszam, że tylko dwa blogi, ale ostatnio nie czytam zbyt wielu blogów, a w nominowaniu tych, które już były nie widzę sensu.

3 komentarze:

  1. Też nie oglądam seriali :) Dobrze wiedzieć, że nie jestem sama ;-)
    Mam prośbę, czy mogłabyś rzucić okiem na mojego bloga, przeczytać jeden rozdział i powiedzieć mi co źle robię? Dopiero zaczynam i nie mam wprawy w pisaniu opowiadań :-) Przepraszam za kłopot!

    http://kompletnieinnyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za twoje porady! Dopiero zaczynam i nie jestem specjalnie doświadczona w pisaniu tych opowiadań. Każdą radę biorę sobie do serca! Jeszcze raz dziękuję za poświęcenie twojego czasu! :)

    OdpowiedzUsuń