4 października 2016

Liebster Blog Award #3

Dziękuję CanisPL z bloga Ulubienica Śmierci [klik] za nominację. :)

"Nominację do Liebster Blog Award otrzymuje się od innego autora lub autorki w ramach pochwały za "dobrze wykonaną pracę". Zwykle jest ona przyznawana dla autorów blogów o niższej popularności. Jest to szansa na ich promocję i zdobycie większego grona czytelników. Po odebraniu tej nominacji należy odpowiedzieć na pytania, otrzymane od nominującego. Następnie wyznaczyć kolejne jedenaście osób i zadać im inny zestaw jedenastu pytań od siebie. O nominacji trzeba poinformować w komentarzu"

1. Co zmotywowało do napisania opowieści/bloga?
Hm... Chyba chęć spróbowania czegoś nowego. Czytałam wiele fanfick'ów i w końcu przyszedł taki dzień, w którym powiedziałam sobie, żeby zacząć właśnie tego bloga. Oczywiście motywacją jesteście również wy, czytelnicy. Gdy czytam komentarze, na moje usta ciśnie się uśmiech, ponieważ wiem, że moja praca podoba się tym osobom. 

2. Jaka piosenka kojarzy ci się z twoim blogiem?
This is War - Thirty Seconds to Mars

3. Dlaczego postanowiłaś pisać akurat o takich postaciach? (pytanie do twórców fanfiction). Jak zajęło ci wymyślenie fabuły?
W sumie pierwsze fanficki, które czytałam, były właśnie o tych postaciach i po prostu mam do nich sentyment, a Hermiona do tego jest jedną z moich ulubionych postaci. ;) 
Powiem szczerze, że fabuła w pierwszych rozdziałach nie była z góry zaplanowana. Wszystko miało się potoczyć zupełnie inaczej, ale gdy pisałam piąty rozdział (chyba xd), stwierdziłam, że to właśnie to i wszystko się teraz się rozwija. Zdradzę, że mam pomysł na paręnaście rozdziałów wprzód, a epilog mam zaplanowany już od prologu. xD

4. Ulubiony typ muzyki (podać tytuły)
Nie mam ulubionego typu muzyki. Słucham to, co mi wpadnie w ucho xD Czasami jest to jakiś pop, a później słucham jakiegoś rocka. W sumie to głownie tych dwóch gatunków najczęściej słucham. I są to najczęściej angielskie piosenki, rzadko się zdarzy, żebym słuchała jakichś polskich piosenek, ale parę takich się znajdzie.
Tutaj piosenki, które mogę słuchać na okrągło:
► Andy Black - We don't have to dance
► Christina Perri - A Thousand Years, Human
► Martin Garrix, Bebe Rexha - In The Name of Love
► Rachel Platten - Fight Song, Stand By You, Better Place
► Against The Current - Gravity, In Our Bones (w sumie to lubię większość ich piosenek)
► Black veil Brides - In the End
► Nickelback - How You Remind Me
To tylko kilka pozycji, ponieważ tych piosenek jest naprawdę dużo.

5. Jesteś introwertykiem czy ekstrawertykiem?
Coś pomiędzy, ale chyba bardziej ekstrawertykiem. Łatwo nawiązuje kontakt z innymi i lubię przebywać w czyimś towarzystwie, ale zdarzają się dni, że najchętniej powiedziałabym wszystkim słynny tekst mojej przyjaciółki "Nic nie mów, po prostu się zamknij".

6. Jaki był/ jest twój ulubiony przedmiot szkolny?
Zdecydowanie chemia, ale matematykę również lubię. Jestem typowym ścisłowcem. A dlaczego akurat chemię? Po prostu pani, która mnie uczy jest świetną nauczycielką, która tłumaczy wszystko w sposób tak jasny, że większość osób rozumie, a sama jest bardzo miła. Zakorzeniła we mnie miłość do tego przedmiotu. ^^ 

7. Skąd się wziął pomysł na nick?
Tak po prostu przyszło mi do głowy. xD

8. Wolisz pracować przy komputerze czy laptopie?
Zdecydowanie na komputerze.

9. Ulubiona pogoda?
Zależy od mojego nastroju, ale z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że nienawidzę upałów. Odpowiada mi prawie każda pogoda, ale kiedy temperatura sięga 30 stopni, a nawet więcej, nie mogę wytrzymać. Nie wiem, co ze sobą zrobić w takie dni. 

10. Lubisz czytać książki? Jak tak, to jaki typ najbardziej?
Lubię? Kocham! Ostatnio mam mniej czasu na czytanie, ale gdy tylko znajdę chwilę, żeby przysiedzieć nad nią, chowam nos w książkę. Od razu tłumaczę, że czytam to, co mi wpadnie w ręce, oprócz lektur. xD Rozumiem, że mają jakieś ukryte wartości i w ogóle, ale te książki do mnie nie przemawiają. Ilość lektur, które przeczytałam, mogę wskazać na palcach jednej ręki. Serio. 
A jakie lubię typy? Często sięgam po fantasy, sci-fic i kryminały. Wśród moich faworytów znajduje się Endgame, a zaraz po nim Wiedźmin. Nie pogardzę również Igrzyskami Śmierci, a ostatnio przeczytałam sagę, którą myślałam, że nigdy ale to nigdy nie przeczytam - Zmierzch.

11. Lubisz fraszki? Podaj swoje ulubione tytuły i twórców
Nie czytam fraszek. Jedyne, które mi się kojarzą, to te, które omawialiśmy na lekcji polskiego, Jana Kochanowskiego.

To już wszystkie pytania :)

Blogi, które nominuję to:

Pytania:
1. Jedna ze śmieszniejszych sytuacji w twoim życiu?
2. Gdybyś miała możliwość cofnięcia się do jakiegoś okresu swojego życia, który by to był?
3. Przedmiot szkolny, którego szczerze nie lubisz?
4. Masz jakieś hobby?
5. Ulubiona postać książkowa? (Możesz podać kilka)
6. Masz bilet do dowolnego miejsca na Ziemi. Dokąd byś pojechał?
7. Kiedy byłeś/aś mały/mała, kim chciałeś/chciałaś zostać w przyszłości?
8. Ulubione słodycze?
9. Określ siebie w pięciu słowach.
10. Czy jest taka książka, której nie lubisz tak bardzo, że najchętniej "wyrzuciłabyś ją przez okno"?
11. Twoje życiowe motto?

4 komentarze:

  1. Ciekawe odpowiedzi! ;)
    Osobiście uwielbiam Andy'ego Blacka i ogólnie Black Veil Brides. No i podobnie jak ty kocham czytać książki :).
    Dziękuję serdecznie za nominację. Niedługo powinnam odpowiedzieć na pytania :D.
    Pozdrawiam!
    Charlotte

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, też uwielbiam "In the name of love" oraz "In the end". Są po prostu takie cudowne <3 Przy okazji, masz szczęście, że u ciebie nauczycielka chemii potrafi wszystko wytłumaczyć. Moja jest na dodatek wychowawczynią. Kompletnie nie potrafi niczego wyjaśnić i gdyby nie to, że po cioci odziedziczyłam tą odrobinę talentu do chemii, najprawdopodobniej leżałabym. Matematykę też lubię, nauczycielka wszystko świetnie tłumaczy :P Jestem bardziej typem humanisty, dlatego lepiej wychodzi mi j. angielski, j. niemiecki czy polski.
    Pozdrawiam gorąco! :*
    CanisPL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nauczyciele są różni. Jak na przykład pani od chemii jest świetna, to niektórzy to jedna wielka porażka. xd
      Przedmioty humanistyczne też lubię, jednak ścisłe są według mnie o wiele ciekawsze. ;)
      A co do piosenek, bardzo lubię Black veil Brides i ich wokalistę, Andy'ego Blacka.
      Również pozdrawiam! ;*

      Usuń
  3. Woo! Fajne pytanka;) I oczywiście Twoje odpowiedzi max ciekawe;D
    Dziękuję za nominację! To dla mnie mega wyróżnienie, gdyż jestem nominowana pierwszy raz;))) Dzisiaj prawdopodobnie pojawi się u mnie post z LBA, jeszcze raz dziękuję:D
    Pozdrawiam:3

    OdpowiedzUsuń