30 października 2016

Liebster Blog Award #4

Dziękuję za nominację Moonlight M [klik] :)

,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował".

PYTANIA I ODPOWIEDZI

1. Jaki jest twój ulubiony deser?
Bardzo lubię kisiel. Myślę, że to to, chociaż kocham również szarlotkę. ;)

2. Jesteś w kinie. Co najczęściej wybierasz na przekąskę?
Proste, tradycyjne i smaczne - popcorn. 

3. Pepsi czy Coca-cola?
Zdecydowanie Coca-Cola.

4. Z jaką sławą chciałabyś/eś się umówić na randkę?
Ojej, nigdy nie myślałam nad takim czymś, ale pierwszy na myśl przyszedł mi Liam Hemsworth.

5. Jaki był twój wymarzony zawód w dzieciństwie?
Chciałam być weterynarzem. Kocham zwierzątka! Jednak na chwilę obecną nie chciałabym iść w tym kierunku. 

6. Nie możesz żyć bez swojego smartphone'a ?
Przyznaję się, nie ruszam się nigdzie bez mojego telefonu. Mam cichą nadzieję, że to jeszcze nie uzależnienie. xD

7. Wolisz koty czy psy?
Wolę psy, zdecydowanie. Nawet na wiosnę planuję adopcję psiaka. ;) Koty też lubię, jednak nie mogę mieć, bo moja alergia na to nie pozwala :(

8. Boisz się horrorów? Wymień najstraszniejsze jakie widziałaś/eś.
Rzadko boję się horrorów, naprawdę. Jeden z lepszych jakie widziałam to Obecność. Nawet fajny film. ;)

9. Jesteś człowiekiem cierpliwym czy może strasznym nerwusem?
Zależy od sytuacji. Cierpliwość mam do ludzi, zwierząt, ale czasami tracę ją. Na przykład wtedy, kiedy na coś bardzo wyczekuję. Albo stoję w kolejce do kasy, ech, jak ja tego nie lubię. Ale cóż? Nic na to nie poradzę, więc nie ma się, co denerwować. ;)

10. Jakbyś mógł/mogła określić swój charakter kolorem, to jaki to by był?
Nie mam zielonego pojęcia. Moim ulubionym kolorem jest czarny, ale nie sądzę, żeby odzwierciedlał mój charakter; kojarzy mi się ze smutkiem i pesymizmem. Może żółty, zielony? Jakiś wesoły kolorek. ;) 

To już wszystkie pytania. :)

NOMINOWANI

PYTANIA
1. Uczysz się jakiegoś języka? Jeśli tak, to jakiego?
2. Ulubione książki?
3. Najdziwniejsza potrawa, jaką jadłaś/jadłeś?
4. Jaka jest twoja największa pasja?
5. Jakie filmy najbardziej lubisz? Dlaczego akurat te? (rodzaje)
6. O jakiej porze dnia czujesz się najlepiej?
7. Uprawiasz jakieś sporty? Jeśli tak, to jakie?
8. Jakie imiona ci się najbardziej podobają? (możesz podać i żeńskie, i męskie)
9. Wolałbyś/Wolałabyś mieszkać w mieście czy na wsi?
10. Jesteś pesymistą, optymistą czy może realistą?
11. Jakim zwierzęciem chciałbyś/chciałabyś być? Dlaczego?

2 komentarze:

  1. Cześć!
    Ciekawe odpowiedzi inienmanzs co. Trzeba doceniać pracę innych. Fajnie piszesz, więc uznałam, że ta nominacja Ci się należy. :)

    OdpowiedzUsuń