29 grudnia 2016

Info

Hej, kochani!
Przychodzę do was z niemiła informacją, że w najbliższym czasie rozdział się nie pojawi. Nie chodzi o to, że nie mam weny, czasu i chęci, tylko mój komputer strzelił focha i się zepsuł. :/
I co więcej miałam już napisany prawie cały rozdział, brakowało dosłownie kilku zdań... I wszystko poszło w krzaki. Nie wiem, czy będzie się to dało jakoś odzyskać, ale to się okaże.
Nie wiem jak, ale postaram się jakoś wstawić wam rozdział.
To tyle.
Pozdrawiam! I życzę Szczęśliwego Nowego Roku!

Edit - 30.12.16.
Byłam u pana, który zajmuje się naprawa komputerów i wyszło, ze raczej nie da się tego odzyskać. ;/

Edit - 31.12.16.
Prawdopodobnie dzisiaj będę już mieć komputer, więc choćby nie wiem co, napiszę ten rozdział. Mam cichą nadzieję, że uda mu się wszystko odzyskać, bo chyba rozdział napisany drugi raz nie będzjie tak dobry jak ten pierwszy. Trzymajcie kciuki za pana Rafała. ;D

4 komentarze:

  1. Te komputery ;-; Są niczym kobieta.
    Czekamy więc ^^
    CanisPL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak pisać odpowiedź po miesiącu xD Niczym kobieta, gdyż, jak napisałaś, strzelił focha. Oczywiście chodzi mi o takie typowe kobiety, takie no... dobra, tematu nie było xD

      Usuń
    2. Aha,teraz rozumiem... Trochę prawdy w tym jest. xD

      Usuń