27 stycznia 2017

Harry Potter TAG - 10 000 wyświetleń!

Hej, kochani! :)
Chciałam wam bardzo podziękować za 10 tys. wyświetleń. ;* Jesteście super! Jeszcze raz wam dziękuję. :D
Dziś przychodzę do was z nietypowym postem, jakim jest, jak po nazwie widzicie, Harry Potter TAG. Stwierdziłam, że będzie to w sam raz na taką okazję, bo w sumie sama nie mam pomysłu, co dla was przygotować.
Więc co? Może już przejdę do pytań. ;D

1. Ulubiona książka?
Zdecydowanie "Więzień Azkabanu". Uwielbiam tę książkę. Jest to moja ulubiona część, ponieważ Harry i reszta nie ganiają za Voldemortem. I do tego pojawia się tam jedna z moich ulubionych postaci - Syriusz Black. 

2. Ulubiony film?
Również Więzień Azkabanu. Kocham moment, kiedy Hermiona uderza Malfoya w nos. xD A uzasadnienie jest takie jak przy książce. 
Oprócz tego uwielbiam Insygnia Śmierci - tylko 2. część, bo 1. jakoś mi się dłużyła. 

3. Najmniej ulubiona książka?

Ogólnie lubię wszystkie książki, ale jeśli mam już wybrać, to chyba postawię na Komnatę Tajemnic. Nie lubię Lockharta, nie lubię pająków - to chyba wystarczy.

4. Części książek, na których płakałeś?

Łezka mi się w oku zakręciła, gdy umierał Dumbledore - oprócz tego nic. Jestem mało wrażliwym człowiekiem, jeśli chodzi o takie rzeczy...

5. Jakbyś mogła być z dowolnym bohaterem, to kto by to był?

Proste - nikt. Wolę realne związki. ;D

6. Ulubione postaci?

Hermiona Granger, Syriusz Black, Bellatrix Lestrange, Remus Lupin, Fred i George Weasley'owie, Luna Lovegood - no, to chyba tyle wystarczy. 

7. Czym byłby twój patronus?

Według quizu [klik] moim patronusem jest wilk. 
Według mnie moim patronusem jest kot, konkretniej Syberyjski.

8. Co byś wybrała: pelerynę niewidkę, czarną różdżkę czy kamień wskrzeszenia?

Biorę pelerynę niewidkę! Ale bym miała zabawę! ;D Mogłabym wkręcać wiele osób in cognito. A z resztą, kto nie chciałby być niewidzialny?

9. W jakim byłabyś domu?

Moim domem jest Ravenclaw. Uważam, moim skromnym zdaniem, że pasuję do niego.

10. Gdybyś miała możliwość spotkać dowolną osobę z obsady filmowej, kto by to był?

Proste - Helenę Bohnam Carter. Jest jedną z moich ulubionych aktorek, i tu nie mówię o Harrym Potterze. Uwielbiam jej rolę w Alicji w Krainie Czarów oraz dubbing w Gnijącej Pannie Młodej. I tak, jestem fanką Tima Burtona.

11. Czy grałaś w gry komputerowe?
Nie, nie zamierzam. Oglądałam let's playe i gra mi się nie podoba. :/

12. Na jakiej pozycji w drużynie Quidditcha byś grała?

Na żadnej. Mam drobny lęk wysokości, ale jakby już to chyba obrońca. Sama często, jak gram na w-f, stoję na bramce. 

13. Czy podobało Ci się zakończenie serii?

Nie, mi się nie podobało. Matko, jak Rowling mogła spiknąć Harry'ego z Ginny albo Hermionę z Ronem? I nie podobało mi się, że uśmierciła Remusa, Tonks, Freda i Zgredka. 
Ogólnie nie podobało mi się to "19 lat później". 

14. Ile dla Ciebie znaczy "Harry Potter"?


Powiem tak: Harry na pewno będzie dla mnie częścią dzieciństwa, z resztą pewnie jak dla wielu osób. Pewnie będę miło wspominała książki i nawet do nich powracała, bo uważam, że są naprawdę dobre, nawet dla tych starszych czytelników.

To chyba tyle. Mam nadzieję, że wam się chociaż odrobinę podobało i nie zanudziłam was tak bardzo.

Tak swoją drogą, rozdział pojawi się niedługo. ;) Już czuję się o niebo lepiej. :D

Pozdrawiam!
zakręcona01

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz