25 lutego 2017

Informacja

Hej, kochani!
Dzisiaj przychodzę z krótkim postem informacyjnym. 
Bez owijania w bawełnę, nie wiem, kiedy pojawi się kolejny rozdział... Zaczęłam coś pisać. Może nie takie coś, bo 1/3 rozdziału napisałam, ale, kurczę, to nie jest to. Mam jakąś blokadę. :/
Staram się, jak mogę, ale rozdział wydaje mi się beznadziejny, a tym bardziej, iż to będzie jeden z ważniejszych, nie chcę wam wstawiać byle czego... 
Do tego wszystkiego dochodzi jeszcze szkoła... A teraz nauki mam dość dużo, a także w sprawach osobistych dzieje się dość dużo. 
Aż mi głupio pisać takiego posta, ale nie chcę was zostawiać bez żadnej informacji. 
I nie odbierzcie tego jako: "zawieszam bloga", bo tak nie jest. Po prostu muszę trochę odetchnąć i złapać wenę...
To chyba tyle.
Pozdrawiam! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz